Alexandra Tóthová

Diplomová práce

Marketingová komunikácia Parfumérie DOUGLAS

Marketingová komunikace Parfumerie DOUGLAS
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci Parfumerie Douglas. První kapitola obsahuje teoretické vymezení a současný stav poznání v oblasti maloobchodního prodeje a marketingové komunikace. Ve druhé kapitole je uvedena charakteristika trhu parfumerií a představena nejen zkoumaná společnost, ale také konkurence a postavení Parfumerie Douglas na trhu. Následující kapitola se věnuje situačním …více
Abstract:
This diploma thesis analyses the marketing communication of Douglas Perfumery. The first chapter deals with the theoretical definition and the literature review in the field of retail sales and marketing communication. The second chapter describes the characteristics of the perfumery market and presents not only the researched company but also the competition and the position of Douglas Perfumery on …více
Abstract:
Diplomová práca analyzuje marketingovú komunikáciu Parfumérie Douglas. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie a súčasný stav poznania v oblasti maloobchodného predaja a marketingovej komunikácie. V druhej kapitole je uvedená charakteristika trhu parfumérií a predstavená nielen skúmaná spoločnosť, ale aj konkurencia a postavenie Parfumérie Douglas na trhu. Nasledujúca kapitola sa venuje situačným …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82741

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod