Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu – Ing. Oldřich Sadílek
Ing. Oldřich Sadílek
Bakalářská práce
Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu
Direct Marketing as a Modern and Effective Tool of External Salesmen of Spare Parts and Service
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou efektivity využití dostupných elektronických nástrojů pro tvorbu letáku jako kvalitního podkladu pro aktivní přímý marketing. Teoretická část obsahuje poznatky o marketingu a jeho jednotlivých částech relevantních k přímému marketingu získanými z odborné literatury. Praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu formou dotazníkového šetření, jehož cílem bylo …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on available electronical tools for leaflets creation and their effectiveness as a high-quality basis for direct marketing. The theoretical part contains knowledges about marketing and its single parts relevant to the direct marketing gained from the expert literature. The practical part is devoted to the quantitative research which has been realised by questionnaire investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u2tdb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rusting Away: An Ethnography of Totaled Cars, Informality, Capitalism, Waste, and Sustainability at a Bohemian Auto Salvage Yard
Pavel MAŠEK -
Divadlo DRAK a jeho vliv na divadlo Spare Parts Puppet Theatre
Aneta Kopecká -
Optimisation of spare parts inventories in a selected organisation.
Aleksei Kuzmenko -
Dispozice a logistika ve společnosti Škoda Auto, a.s.
Andrea Štěpánková -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
Martin Bílek -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu.
Jiří Jasenský