Ing. Oldřich Sadílek

Bakalářská práce

Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu

Direct Marketing as a Modern and Effective Tool of External Salesmen of Spare Parts and Service
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou efektivity využití dostupných elektronických nástrojů pro tvorbu letáku jako kvalitního podkladu pro aktivní přímý marketing. Teoretická část obsahuje poznatky o marketingu a jeho jednotlivých částech relevantních k přímému marketingu získanými z odborné literatury. Praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu formou dotazníkového šetření, jehož cílem bylo …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on available electronical tools for leaflets creation and their effectiveness as a high-quality basis for direct marketing. The theoretical part contains knowledges about marketing and its single parts relevant to the direct marketing gained from the expert literature. The practical part is devoted to the quantitative research which has been realised by questionnaire investigation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní