Adam Cihlář
Bachelor's thesis
Využití IPA ve výuce angličtiny na 1. stupni
Making use of IPA in teaching English to young learners
Abstract:
This thesis adresseses the issue of making use of IPA in teaching English to young learners. The theoretical part introduces terminology related to phonetics and IPA, but also with the specifics of teaching English to young learners, and discusses the suitability of using IPA with young learners. The practical part contains combination of interview and teaching to explore the use of IPA at primary …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím IPA ve výuce angličtiny na prvním stupni. Teoretická část představuje terminologii spojenou s fonetikou a IPA, ale také charakteristické znaky související s výukou anglického jazyka na prvním stupni, a diskutuje o vhodnosti využití IPA s žáky prvního stupně. Praktická část obsahuje kombinaci rozhovoru a výuky za účelem zjištění způsobů výuky pomocí IPA na prvním …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Keplová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cihlář, Adam. Využití IPA ve výuce angličtiny na 1. stupni. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
English Language / English for Education
Theses on a related topic
-
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Výuka anglické výslovnosti na II. stupni základních škol se zřetelem k výuce jednotlivých fonémů
Kateřina BROŽOVÁ -
Výuka anglické výslovnosti na II. stupni základních škol se zřetelem k výuce jednotlivých fonémů
Kateřina BROŽOVÁ -
Smysl výuky anglické výslovnosti za pomoci fonetické abecedy v hodinách anglického jazyka na základní škole.
Tomáš HOLUBIČKA -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Možnosti využití aktuálních autentických audiovizuálních materiálů k výuce anglické výslovnosti na ZŠ
Karolína ZAJACOVÁ -
Používání anglických fonémických symbolů k výuce anglické výslovnosti na 2. stupni ZŠ
Tereza Hladíková