Využití IPA ve výuce angličtiny na 1. stupni – Adam Cihlář
Adam Cihlář
Bakalářská práce
Využití IPA ve výuce angličtiny na 1. stupni
Making use of IPA in teaching English to young learners
Abstract:
This thesis adresseses the issue of making use of IPA in teaching English to young learners. The theoretical part introduces terminology related to phonetics and IPA, but also with the specifics of teaching English to young learners, and discusses the suitability of using IPA with young learners. The practical part contains combination of interview and teaching to explore the use of IPA at primary …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím IPA ve výuce angličtiny na prvním stupni. Teoretická část představuje terminologii spojenou s fonetikou a IPA, ale také charakteristické znaky související s výukou anglického jazyka na prvním stupni, a diskutuje o vhodnosti využití IPA s žáky prvního stupně. Praktická část obsahuje kombinaci rozhovoru a výuky za účelem zjištění způsobů výuky pomocí IPA na prvním …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Keplová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cihlář, Adam. Využití IPA ve výuce angličtiny na 1. stupni. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Výuka anglické výslovnosti na II. stupni základních škol se zřetelem k výuce jednotlivých fonémů
Kateřina BROŽOVÁ -
Výuka anglické výslovnosti na II. stupni základních škol se zřetelem k výuce jednotlivých fonémů
Kateřina BROŽOVÁ -
Smysl výuky anglické výslovnosti za pomoci fonetické abecedy v hodinách anglického jazyka na základní škole.
Tomáš HOLUBIČKA -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Možnosti využití aktuálních autentických audiovizuálních materiálů k výuce anglické výslovnosti na ZŠ
Karolína ZAJACOVÁ -
Používání anglických fonémických symbolů k výuce anglické výslovnosti na 2. stupni ZŠ
Tereza Hladíková