Bc. Alexandra Ambrozová

Diplomová práce

Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard

Measurement of Customer Satisfaction as a tool of Management in the Company Bageterie Boulevard
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou zákazníků ve společnosti Bageterie Boulevard. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, které s touto problematikou souvisí a podává nám výčet možných metod, prostřednictví kterých můžeme spokojenost zákazníků v podnicích měřit. V teoretické části jsou také popsány možná úskalí, která by mohla vést k nesprávným výsledkům z vlastního …více
Abstract:
The diploma thesis deals with customer satisfaction and loyalty in Bageterie Boulevard. The theoretical part is focused on explaining the basic concepts that are related to this issue and gives us a list of possible methods through which we can measure the satisfaction of the customers in the enterprises. The theoretical part also describes possible pitfalls that could lead to incorrect results from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance