Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard – Bc. Alexandra Ambrozová
Bc. Alexandra Ambrozová
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Measurement of Customer Satisfaction as a tool of Management in the Company Bageterie Boulevard
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou zákazníků ve společnosti Bageterie Boulevard. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, které s touto problematikou souvisí a podává nám výčet možných metod, prostřednictví kterých můžeme spokojenost zákazníků v podnicích měřit. V teoretické části jsou také popsány možná úskalí, která by mohla vést k nesprávným výsledkům z vlastního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with customer satisfaction and loyalty in Bageterie Boulevard. The theoretical part is focused on explaining the basic concepts that are related to this issue and gives us a list of possible methods through which we can measure the satisfaction of the customers in the enterprises. The theoretical part also describes possible pitfalls that could lead to incorrect results from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q08xr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa