Bc. Alexandra Ambrozová

Master's thesis

Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard

Measurement of Customer Satisfaction as a tool of Management in the Company Bageterie Boulevard
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou zákazníků ve společnosti Bageterie Boulevard. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, které s touto problematikou souvisí a podává nám výčet možných metod, prostřednictví kterých můžeme spokojenost zákazníků v podnicích měřit. V teoretické části jsou také popsány možná úskalí, která by mohla vést k nesprávným výsledkům z vlastního …more
Abstract:
The diploma thesis deals with customer satisfaction and loyalty in Bageterie Boulevard. The theoretical part is focused on explaining the basic concepts that are related to this issue and gives us a list of possible methods through which we can measure the satisfaction of the customers in the enterprises. The theoretical part also describes possible pitfalls that could lead to incorrect results from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance