Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard – Bc. Alexandra Ambrozová
Bc. Alexandra Ambrozová
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Measurement of Customer Satisfaction as a tool of Management in the Company Bageterie Boulevard
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou zákazníků ve společnosti Bageterie Boulevard. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, které s touto problematikou souvisí a podává nám výčet možných metod, prostřednictví kterých můžeme spokojenost zákazníků v podnicích měřit. V teoretické části jsou také popsány možná úskalí, která by mohla vést k nesprávným výsledkům z vlastního …moreAbstract:
The diploma thesis deals with customer satisfaction and loyalty in Bageterie Boulevard. The theoretical part is focused on explaining the basic concepts that are related to this issue and gives us a list of possible methods through which we can measure the satisfaction of the customers in the enterprises. The theoretical part also describes possible pitfalls that could lead to incorrect results from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q08xr/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AMBROZOVÁ, Alexandra. \textit{Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ue89wz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa