Natálie Braunová

Master's thesis

Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu

Using Gamification for Tourist Attractions Marketing
Anotácia:
Cílem práce je navrhnout produkt s prvky gamifikace pro vybranou atraktivitu cestovního ruchu v České republice včetně jeho realizace. Jako partner projektu byl vybrán zámek Tachov ležící ve stejnojmenném městě v turistické oblasti Český les. Teoretická část práce je zahrnuta v prvních třech kapitolách, provázanost teoretické a praktické části zajišťuje čtvrtá kapitola, samotnou praktickou část tvoří …viac
Abstract:
The aim of the Master thesis is to design the tourist product with elements of gamification for a chosen tourist attraction in the Czech Republic including its implementation. The project partner is Tachov castle which is situated is the town of the same name in the tourist area of Český les. The theoretical part of the thesis is included in the first three chapters, the chapter number four guarantees …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedúci: Tomáš Bakos
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49316