Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s. – Bc. Petr Caska
Bc. Petr Caska
Bachelor's thesis
Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s.
Analysis of existing marketing communications in selected company
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou účinnosti stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru BERNARD, a. s. Bakalářská práce se skládá z teoretické a aplikační části. Teoretická část se zabývá základními teoretickými východisky potřebnými pro řešení problematiky, a to marketingem, marketingovým mixem a nástroji marketingové komunikace s použitím odborné literatury. Aplikační část se zabývá …moreAbstract:
In my thesis, I analyze the effectiveness of current marketing communications of family brewery called BERNARD a.s. This thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with the basic theoretical background needed for solving problems. It deals especially with marketing, marketing mix and marketing communication tools where I used a specialized literature. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zkeyj/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CASKA, Petr. \textit{Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ueh6wn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků