Východiska pro přípravu kampaně na podporu prodeje společenského týdeníku – Ing. Anna Preclíková
Ing. Anna Preclíková
Bachelor's thesis
Východiska pro přípravu kampaně na podporu prodeje společenského týdeníku
Basis for a selling - support campaign of a social weekly
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze výchozích předpokladů pro přípravu reklamní kampaně na podporu prodeje společenského týdeníku. Cílem této práce je shromáždit potřebná východiska pro kampaň samotnou. Konkrétně jde o souhrn marketingových plánovacích podkladů pro efektivní kampaň na podporu zvýšení prodeje společenského týdeníku. Cílem podpory prodeje je jednak zvýšení počtu předplatného a jednak …moreAbstract:
This bachelor work is focused on the analysis of the basis for a selling support campaign of a social weekly. The main objective of this work is to build the foundations for a campaign itself. Specifically it is about a set of necessary marketing data for an affective selling support campaign. The first part of this bachelor work follows the historical background of magazines in general including an …moreKeywords
Společenský týdeník Auditovaný prodaný náklad Cílová skupina časopisu Index Afinity Podpora prodeje Segmentace trhu Marketingový mix Marketingová komunikace Key words Social weekly Circulation Target group Afinity index Selling support Market Segmentation Marketing mix Marketing communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x5vzy/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Mgr. Matěj Hušek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová