Využívání emocí v marketingové komunikaci – Dana Madžarová
Dana Madžarová
Bakalářská práce
Využívání emocí v marketingové komunikaci
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu dvou konkurenčních společností v oděvním průmyslu. Dále se zabývá obsahem sdělení nástrojů marketingové komunikace a emočním cítěním zákazníků. Data získaná pozorováním, obsahovou analýzou a dotazníkovým šetřením byla podrobena analýze sentimentu, komparaci a chí-kvadrát testu. Na základě výsledků byli představeny nástroje marketingové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing mix tools by two competing companies in the clothing industry. It also deals with the message content of the marketing communication tools and the emotional feelings of customers. The data obtained through observation, content analysis and questionnaire survey was subjected to sentiment analysis, comparison and chi-square test. Based on the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tuct0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 7. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová