Dana Madžarová

Bachelor's thesis

Využívání emocí v marketingové komunikaci

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu dvou konkurenčních společností v oděvním průmyslu. Dále se zabývá obsahem sdělení nástrojů marketingové komunikace a emočním cítěním zákazníků. Data získaná pozorováním, obsahovou analýzou a dotazníkovým šetřením byla podrobena analýze sentimentu, komparaci a chí-kvadrát testu. Na základě výsledků byli představeny nástroje marketingové …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing mix tools by two competing companies in the clothing industry. It also deals with the message content of the marketing communication tools and the emotional feelings of customers. The data obtained through observation, content analysis and questionnaire survey was subjected to sentiment analysis, comparison and chi-square test. Based on the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 7. 2024
  • Supervisor: Ing. Michal Ruschak, MBA
  • Reader: Ing. Aneta Boušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích