Dana Madžarová
Bachelor's thesis
Využívání emocí v marketingové komunikaci
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu dvou konkurenčních společností v oděvním průmyslu. Dále se zabývá obsahem sdělení nástrojů marketingové komunikace a emočním cítěním zákazníků. Data získaná pozorováním, obsahovou analýzou a dotazníkovým šetřením byla podrobena analýze sentimentu, komparaci a chí-kvadrát testu. Na základě výsledků byli představeny nástroje marketingové …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing mix tools by two competing companies in the clothing industry. It also deals with the message content of the marketing communication tools and the emotional feelings of customers. The data obtained through observation, content analysis and questionnaire survey was subjected to sentiment analysis, comparison and chi-square test. Based on the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/tuct0/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 7. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová