Dana Madžarová

Bakalářská práce

Využívání emocí v marketingové komunikaci

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu dvou konkurenčních společností v oděvním průmyslu. Dále se zabývá obsahem sdělení nástrojů marketingové komunikace a emočním cítěním zákazníků. Data získaná pozorováním, obsahovou analýzou a dotazníkovým šetřením byla podrobena analýze sentimentu, komparaci a chí-kvadrát testu. Na základě výsledků byli představeny nástroje marketingové …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing mix tools by two competing companies in the clothing industry. It also deals with the message content of the marketing communication tools and the emotional feelings of customers. The data obtained through observation, content analysis and questionnaire survey was subjected to sentiment analysis, comparison and chi-square test. Based on the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 7. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích