Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem – Aneta Klimešová
Aneta Klimešová
Diplomová práce
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Guerilla Marketing as a Nontraditional Form of Marketing Communication in comparison with Traditional Communication Mix
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění využití guerilla marketingu v České republice a názorů na tuto netradiční formu marketingové komunikace ze strany společností a spotřebitelů v porovnání s názory na budoucnost využití tradičních nástrojů komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřena na historii komunikace, prvky komunikačního procesu, tradiční komunikační mix, guerilla marketing a vzájemné porovnání …víceAbstract:
The objective of the diploma thesis is to find out the general utilization of Guerilla Marketing. It focuses particularly on attitudes of companies and customers dealing with this nontraditional form of marketing communication. Finally it compares these attitudes with utilization of traditional forms of Communication Mix. The theoretical part focuses on history of communication, communication process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLIMEŠOVÁ, Aneta. \textit{Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v~porovnání s~tradičním komunikačním mixem}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/uf2ng1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46591
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová