Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie – Bc. Stanislav Řehák
Bc. Stanislav Řehák
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Marketing communication mix of selected company - project (analytical) study
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou projektování marketingového komunikačního mixu obecně, specificky se věnuje tvorbě audiovizuálního reklamního spotu a navazujícího návrhu realizace podpory prodeje pro vybraný podnikatelský subjekt – Vysokou školu finanční a správní. Vychází při tom z oborové teorie marketingové komunikace, zejména konceptu marketingového mixu a marketingového komunikačního …víceAbstract:
Bachelors project is aimed on the problems of general projecting of the marketing communication mix specifically then solves the topics of creation of the audiovisual advert and related realization of sales promotion activities for chosen company – University of Finance and Administration. It originates from the field theory of marketing communication especially from concept of marketing mix and marketing …víceKlíčová slova
soukromá vysoká škola terciální vzdělávání reklama podpora prodeje marketingový mix marketingový komunikační mix scénář klientský brief reklamní spot EVOLUCE Private University Tertiary Education Advert Sales Promotion Marketing Mix Marketing Communication Mix Screenplay Client Brief Audiovisual Spot EVOLUTION
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g2raq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova