Reakce na změnu nákupního chování zákazníků během první vlny pandemie - strategická reakce společnosti Albert – Nikola Pospíšilová
Nikola Pospíšilová
Diplomová práce
Reakce na změnu nákupního chování zákazníků během první vlny pandemie - strategická reakce společnosti Albert
Responding to changing customer buying behaviour during the first wave of the pandemic - Albert's strategic response
Anotace:
Cílem diplomové práce je detekce a analýza změn spotřebních chování zákazníků řetězce Albert v době prvního lockdownu trvající od března do května 2020. Dílčím cílem je vytvoření souhrnu a analýzy reakcí řetězce Albert na tyto změny spotřebního chování. Byla stanovena hlavní výzkumná otázka: VO1 – „Jak se změnilo nákupní chování během první vlny pandemie u zákazníků řetězce Albert?“. Dále byla definována …víceAbstract:
The aim of the thesis is to detect and analyse changes in the consumption behaviour of Albert chain customers during the first lockdown period lasting from March to May 2020. The sub-objective is to create a summary and analysis of the Albert chain's response to these changes in consumption behaviour. The main research question has been identified: VO1 - "How did the buying behaviour of Albert chain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90101
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Josef Krause
- Oponent: Aleš Kubíček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍŠILOVÁ, Nikola. \textit{Reakce na změnu nákupního chování zákazníků během první vlny pandemie - strategická reakce společnosti Albert}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ufo5d3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90101
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Aneta Teichmannová -
Consumer behaviour on the market with meat in Libya
Elshames Elghawi -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová -
Vědomá a podvědomá reakce zákazníka na marketingové sdělení
Veronika Kovářová