Nikola Pospíšilová

Master's thesis

Reakce na změnu nákupního chování zákazníků během první vlny pandemie - strategická reakce společnosti Albert

Responding to changing customer buying behaviour during the first wave of the pandemic - Albert's strategic response
Abstract:
Cílem diplomové práce je detekce a analýza změn spotřebních chování zákazníků řetězce Albert v době prvního lockdownu trvající od března do května 2020. Dílčím cílem je vytvoření souhrnu a analýzy reakcí řetězce Albert na tyto změny spotřebního chování. Byla stanovena hlavní výzkumná otázka: VO1 – „Jak se změnilo nákupní chování během první vlny pandemie u zákazníků řetězce Albert?“. Dále byla definována …more
Abstract:
The aim of the thesis is to detect and analyse changes in the consumption behaviour of Albert chain customers during the first lockdown period lasting from March to May 2020. The sub-objective is to create a summary and analysis of the Albert chain's response to these changes in consumption behaviour. The main research question has been identified: VO1 - "How did the buying behaviour of Albert chain …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Josef Krause
  • Reader: Aleš Kubíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90101