Reklama ako prostriedok socializácie človeka – Bc. Lenka Dvorská
Bc. Lenka Dvorská
Bachelor's thesis
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
Advertising as a means of human socialization
Abstract:
Socialization is the process during which a person acquires the characteristics and capabilities, it becomes a social being and gained knowledge and experience is transferred to the next generation. Advertising in the process of socialization has a significant impact on human development, his thinking and understanding. The aim of advertising is the man to dominate, manipulate it and influence in the …viacAbstract:
Socializácia je proces, počas ktorého si človek osvojuje vlastnosti a schopnosti, stáva sa spoločenskou bytosťou a získané znalosti a skúsenosti prenáša na ďalšiu generáciu. Reklama v procese socializácie má významný vplyv na vývoj človeka, jeho myslenie a chápanie. Úlohou reklamy je človeka ovládnuť, zmanipulovať ho a ovplyvniť v jeho verejnej mienke. Hlavným cieľom bakalárskej práce je informovať …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bx7bf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedúci: doc. PhDr. Andrej Sičák, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
Barbora ONDEROVÁ -
Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin
Tomáš PYŠNÝ -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vizuální vnímání světa: Úloha reklamy v uměleckém procesu
Iva Katrušáková