Spolupráce rodiny a mateřské školy při vzdělávání dětí s mentálním postižením – Veronika MAZELOVÁ
Veronika MAZELOVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce rodiny a mateřské školy při vzdělávání dětí s mentálním postižením
Cooperation of the family and kindergarten in the education of a child with mental disability
Anotace:
Pro svou bakalářskou práci jsem zvolila spolupráci rodiny a mateřské školy při vzdělávání dětí s mentálním postižením. Cílem bylo zjistit zda spolupráce rodičů s mateřskou školou má vliv na rozvoj dětí s mentálním postižením ve výchovně - vzdělávacím procesu. Dílčí cíle: jakou zkušenost má pedagog s rodiči při spolupráci nebo nespolupráci rodičů a jaký to má vliv na rozvoj dětí s mentálním postižením …víceAbstract:
For my bachelor's thesis, I chose the cooperation of the family and the kindergarten in the education of children with mental disabilities. The goal was to find out whether the cooperation of parents with the kindergarten has an effect on the development of children with mental disabilities in the educational process. Sub-goals: what experience does the pedagogue have with parents in cooperation or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAZELOVÁ, Veronika. Spolupráce rodiny a mateřské školy při vzdělávání dětí s mentálním postižením. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza procesu vyrovnávání se rodičů s narozením dítěte s mentálním postižením
Soňa Svobodová -
Životní dráhy dětí s mentálním postižením s nařízenou ústavní výchovou
Jana Schreierová -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Život rodiny s dítětem s mentálním postižením a možné role sociální práce s touto cílovou skupinou
Simona KONIAROVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vztahy uvnitř rodiny s dítětem s mentálním postižením: Vliv na rozhodování sourozenců o jejich kariéře
Tereza HORVÁTOVÁ