Bc. Matěj Bednář

Diplomová práce

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analýza současné komunikační kampaně společnosti Investiční aukce a návrh na změny. První část práce se zabývá ukotvením řešené problematiky v teoretických základech. Následuje popis společnosti stanovení výzkumných otázek a situační analýza. Výstupem z ní je SWOT matice, ze které pak vychází návrhy na úpravu kampaně. V poslední části …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Analysis of communication campaign” is analysis of current communication campaign of company Investiční aukce and proposition of improvements. First part is setting a theoretical basis for the theses followed by description of the company and it’s product, setting of research questions and situational analysis. Outcomes of the analysis are captured in SWOT matrix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management