Kateřina Lukešová
Bachelor's thesis
Analýza poptávky po kosmetických službách
Analysis of the Demand for Cosmetic Services
Abstract:
Cílem bakalářské práce s názvem Analýza poptávky po kosmetických službách je zkoumání poptávky v oblasti kosmetického ošetření a kosmetických služeb. Teoretická část obsahuje základní definice a pojmy z oblasti poptávky. Dále se zaměřuje na marketingový výzkum, podrobně popisuje vytvoření a realizaci marketingového výzkumu. Poslední část je o vyhodnocení a prezentace výsledků dotazníkového šetření …moreAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis Analysis of the Demand for Cosmetic Services is too investigate the demand for cosmetic treatments and cosmetic services. The theoretical part contains basic definitions and concepts of demand. The part focuses on marketing research, describes in detail the creation and implementation of marketing reearch. The last part is about evaluation and presentation of survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: Ing. Jolana SKALIČKOVÁ
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lukešová, Kateřina. Analýza poptávky po kosmetických službách. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Company Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights