Daniel Berka
Bakalářská práce
Povědomí o bistru Zero Point
Awareness of the Zero Point bistro
Anotace:
Práce na téma Povědomí o bistru Zero Point se soustředí na vymezení základních teoretických východisek týkajících se značky a marketingu, včetně souvisejících pojmů. Teoretická část tak tvoří základ pro problematiku zmíněnou v praktické části práce.Abstract:
Thesis Awareness of the Zero Point bistro focuses on defining the main theoretical aspects of brand and marketing, including related concepts. Theoretical part focuses on introducing the base of problematic in the practical part of the thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta