Ing. Milana Salimova

Bachelor's thesis

Segmentace trhu a analýza chování zákazníka

The market segmentation and customer behaviour
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována tématu, které hraje bezesporu naprosto klíčovou roli v současném světě – jedná se o segmentaci trhu. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. První část práce je zaměřena na tvorbu základu pro další samostatný výzkum. V praktické části je uskutečněn vlastní výzkum ve společnosti Vodafone. Hlavním cílem práce je prostřednictvím analýzy sekundárních …more
Abstract:
This thesis is dedicated to the topic that undoubtedly plays an absolutely important role in the modern world - this is market segmentation. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The first part is focused on creating a basis for further research. The practical part obtains own research in Vodafone. The main aim of this thesis is to identify and analyze the most important customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní