Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Ing. Milana Salimova
Ing. Milana Salimova
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and customer behaviour
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována tématu, které hraje bezesporu naprosto klíčovou roli v současném světě – jedná se o segmentaci trhu. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. První část práce je zaměřena na tvorbu základu pro další samostatný výzkum. V praktické části je uskutečněn vlastní výzkum ve společnosti Vodafone. Hlavním cílem práce je prostřednictvím analýzy sekundárních …viacAbstract:
This thesis is dedicated to the topic that undoubtedly plays an absolutely important role in the modern world - this is market segmentation. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The first part is focused on creating a basis for further research. The practical part obtains own research in Vodafone. The main aim of this thesis is to identify and analyze the most important customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bad4i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků vybrané firmy
Markéta VILTOVÁ -
Nákupní proces a dodavatelsko-odběratelské vztahy
Edita Blažková -
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Michael Čermák -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Svatopluk Hybš -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Význam segmentace trhu v různých sektorech cestovního ruchu
Jan Dufek -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Alima Sultanbayeva -
Positioning značky Champagne Taittinger na českém trhu a její vývoj
David Leiss