Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími – Ondřej Matěj Hrubeš
Ondřej Matěj Hrubeš
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vlivu sociálních sítí na komunikaci mezi dopravními podniky a cestujícími. Cílem práce je zjistit, jak sociální média ovlivňují vnímání služeb veřejné dopravy a zda přispívají ke zlepšení vztahů mezi dopravci a jejich klienty prostřednictvím komunikace na sociálních sítích. V teoretické části bude práce zkoumat role sociálních sítí v korporátní komunikaci …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on analyzing the impact of social media on communication between transportation companies and passengers. The aim of the thesis is to determine how social media influence the perception of public transportation services and whether they contribute to improving relationships between carriers and their clients through communication on social networks. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bkuet/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Michaela Soleiman pour Hashemi, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUBEŠ, Ondřej Matěj. \textit{Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ugse7u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Communication studies / Communication studies
Theses on a related topic
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Sociální komunikace ve správním řízení na úseku dopravy
Jitka Jičínská -
Řízení projektové komunikace s aplikací na vybraném projektu
Lukáš PŘIBÁŇ -
Hodnota WiFi ve veřejné dopravě
Lukáš Raška -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk