Metody kritického myšlení a jeho využití v hodinách literární výchovy na 1. stupni ZŠ – Andrea ŠTOSKOVÁ
Andrea ŠTOSKOVÁ
Diplomová práce
Metody kritického myšlení a jeho využití v hodinách literární výchovy na 1. stupni ZŠ
Methods of critical thinking and it´s use in literary education at primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá pojmem vyučovací metoda, její klasifikací, organizačními formami výuky a třífázovým modelem učení E-U-R (Evokace - Uvědomění si významu - Reflexe). Důraz je kladen na vymezení pojmu kritické myšlení, ale především na metody, které kritické myšlení rozvíjí a podporují. Cílem práce je především popsat jednotlivé metody kritického myšlení, které jsou vhodné …víceAbstract:
This diploma thesis is based on teaching methods, their classification, organizational forms of teaching and the three-phase model of learning (Evocation Realization of meaning Reflection). The emphasis is put on the specification of the term Critical thinking, but most importantly on the methods that develop and support critical thinking. The aim of the thesis is above all to describe individual methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr.Mgr. Blanka Janáčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTOSKOVÁ, Andrea. \textit{Metody kritického myšlení a jeho využití v hodinách literární výchovy na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ugt7a7/.
Jak správně citovat práci
ŠTOSKOVÁ, Andrea. Metody kritického myšlení a jeho využití v hodinách literární výchovy na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC -
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
Hana Bouzková -
Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech
Irena KOCIÁNOVÁ -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ