Andrea ŠTOSKOVÁ

Diplomová práce

Metody kritického myšlení a jeho využití v hodinách literární výchovy na 1. stupni ZŠ

Methods of critical thinking and it´s use in literary education at primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá pojmem vyučovací metoda, její klasifikací, organizačními formami výuky a třífázovým modelem učení E-U-R (Evokace - Uvědomění si významu - Reflexe). Důraz je kladen na vymezení pojmu kritické myšlení, ale především na metody, které kritické myšlení rozvíjí a podporují. Cílem práce je především popsat jednotlivé metody kritického myšlení, které jsou vhodné …více
Abstract:
This diploma thesis is based on teaching methods, their classification, organizational forms of teaching and the three-phase model of learning (Evocation Realization of meaning Reflection). The emphasis is put on the specification of the term Critical thinking, but most importantly on the methods that develop and support critical thinking. The aim of the thesis is above all to describe individual methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr.Mgr. Blanka Janáčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTOSKOVÁ, Andrea. Metody kritického myšlení a jeho využití v hodinách literární výchovy na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta