Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti – Bc. Lukáš Havlík
Bc. Lukáš Havlík
Master's thesis
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
The Brand Identity and the Image of the Green Party from the Perspective of the Leadership Members, Party Members and the Public
Abstract:
Existují rozdíly ve vnímání identity a image značky Strany zelených mezi jejím vedením, její členskou základnou a veřejností? Na tuto otázku má za cíl odpovědět předkládaná případová studie, zabývající se také konkrétněji odlišností vnímání této značky zmíněnými skupinami na základě jejich blízkosti ke straně. Předpokládáme, že čím blíže má člověk ke Straně zelených, tím bude osobnost její značky hodnotit …moreAbstract:
Are there any differencies between the perceptions of the identity and image of the Green Party brand by its leaders, party members and the public? The aim of the study is to answer this introductory question. The study is also dealing with differences in the perception of the brand by mentioned groups based on their proximity to the party. We assume that the closer a person is to the Green Party, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bpzlc/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. et Mgr. Vlastimil Havlík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLÍK, Lukáš. \textit{Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ugvtr8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík