Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu – Karin Bacilková
Karin Bacilková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu
Marketing communication on the real estate market in the selected region
Anotace:
Cílem práce bylo zanalyzovat, jak přistupují realitní zprostředkovatelé k marketingové komunikaci se svými potenciálními zákazníky a současnými klienty. V první části práce byl popsán marketing a jeho části, dále realitní trh a jeho fungování. Druhá část práce obsahuje rozhovory zaměřené na přístup k marketingové komunikaci s jednotlivci a následně jsou poznatky výzkumu srovnány a vyhodnoceny.Abstract:
The aim of this thesis was to analyze how real estate agents approach marketnig communication with their potential customers and current clients. The first part describes marketing and its parts, as well as the real estate market and its functioning. The second part of the work contains interviews focused on the approach to marketing communication with individuals, and then the findings of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Venclík, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BACILKOVÁ, Karin. \textit{Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ugxkjy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová