Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu – Karin Bacilková
Karin Bacilková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu
Marketing communication on the real estate market in the selected region
Abstract:
Cílem práce bylo zanalyzovat, jak přistupují realitní zprostředkovatelé k marketingové komunikaci se svými potenciálními zákazníky a současnými klienty. V první části práce byl popsán marketing a jeho části, dále realitní trh a jeho fungování. Druhá část práce obsahuje rozhovory zaměřené na přístup k marketingové komunikaci s jednotlivci a následně jsou poznatky výzkumu srovnány a vyhodnoceny.Abstract:
The aim of this thesis was to analyze how real estate agents approach marketnig communication with their potential customers and current clients. The first part describes marketing and its parts, as well as the real estate market and its functioning. The second part of the work contains interviews focused on the approach to marketing communication with individuals, and then the findings of the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Reader: Ondřej Venclík, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BACILKOVÁ, Karin. \textit{Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ugxkjy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová