Ema Řeháková

Bakalářská práce

Nová vizuální identita města Litoměřice

The new Visual Identity of Litoměřice
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vizuální identita měst a její prvky v oblasti městského marketingu. Teoretická část práce vysvětluje vizuální identitu obecně a následně přibližuje konkrétně vizuální identitu měst. Zabývá se komunikací měst v rámci marketingu a popisuje samotný průběh procesu vzniku vizuální identity. Praktická část je věnována konkrétnímu příkladu vizuální identity města Litoměřice, kterou …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the visual identity of cities and its elements in the field of urban marketing. The theoretical part of the thesis explains visual identity in general and then specifically introduces the visual identity of cities. It deals with city communication within marketing and describes the process of creating visual identity itself. The practical part is devoted to a specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Vojtěch Kouba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93643

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Arts Management