El Velador; The Distance Montage of a Drug War – Laura Natalia Posada Ruiz
Laura Natalia Posada Ruiz
Diplomová práce
El Velador; The Distance Montage of a Drug War
El Velador; Distanční montáž a drogová válka
Anotace:
This text is an analysis of the Mexican documentary El velador under the scope of Peleshyan’s theory of “distance montage”. The thesis reflects on the way the film creates the meaning of violence without showing violence itself, and how the function of montage constructs not only a concept but also an emotional meaning through the repetition of motifs, the distance between them and symbolic associations …víceAbstract:
Tento text je analýzou mexického dokumentu El velador podle Peleshyanovy teorie distanční montáže. Práce se zamýšlí nad tím, jakým způsobem film vytváří význam násilí, aniž by násilí samotné zobrazoval a jak funkce montáže konstruuje nejen koncept, ale i emocionální význam skrze opakování motivů, vzdálenostmi mezi nimi a symbolickými asociacemi, jež mají rezonovat s divákem v otázce myšlenky, jak válka …víceKlíčová slova
mexická kinematografieKlíčová slova
americká kinematografieKlíčová slova
filmové režisérkyKlíčová slova
distanční montážKlíčová slova
násilíKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
dokumentární film
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18034
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2022
- Vedoucí: Martin ČIHÁK
- Oponent: Tomáš DORUŠKA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 1. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Film, Television and Photography / Střihová skladba
Práce na příbuzné téma
-
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Kulturní fúze v kontextu vietnamské kinematografie
Mai Lan Nguyenová -
Analýza finanční podpory filmových projektů Státním fondem kinematografie v letech 2013-2019
Zuzana Juklová -
ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
Rolando Garduňo -
Kinematografie metamorfózy: Tělo a transformace ve filmech Bertranda Mandica
Eliška Lubojatzká -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Vývoj kinematografie ve filmech s agentem 007, od počátku do současnosti
Filip Rejč