Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link – Barbora JAROŠOVÁ
Barbora JAROŠOVÁ
Bakalářská práce
Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link
Analysis of e-marketing communications of the internet project TV Link
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část. Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu …víceAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to provide efficient e-marketing communication of the internet project TV Link. The bachelor´s thesis is devided into theoretical and analytical part. The theoretical part deals with introduction the problems of the Internet as a modern marketing tool, it´s relationship with marketing and last but not least also e-marketing communication and communication mix through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22546
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAROŠOVÁ, Barbora. Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková