Bc. Adéla Svozilková

Bachelor's thesis

Strategický marketing včetně projektové studie

Strategic marketing including project study
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navržení vhodného marketingového plánu pro společnost „Už to neřeším“. V teoretické části jsou popsány klíčové aspekty strategického marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V projektové studii je představena vybraná společnost a na základě marketingové situační analýzy je vytvořen konkrétní marketingový plán včetně návrhu jeho realizace, kontroly i vyhodnocení.
Abstract:
The main goal of the Bachelor thesis is to create an appropriate marketing plan for the company „Už to neřeším“. The teoretical section describes the key aspects od strategic marketing and the process of making a marketing plan. A selected company is presented in the project study and a specific marketing plan is created based on the marketing situational analysis, including the design of its implementation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.