Strategický marketing včetně projektové studie – Bc. Adéla Svozilková
Bc. Adéla Svozilková
Bachelor's thesis
Strategický marketing včetně projektové studie
Strategic marketing including project study
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navržení vhodného marketingového plánu pro společnost „Už to neřeším“. V teoretické části jsou popsány klíčové aspekty strategického marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V projektové studii je představena vybraná společnost a na základě marketingové situační analýzy je vytvořen konkrétní marketingový plán včetně návrhu jeho realizace, kontroly i vyhodnocení.Abstract:
The main goal of the Bachelor thesis is to create an appropriate marketing plan for the company „Už to neřeším“. The teoretical section describes the key aspects od strategic marketing and the process of making a marketing plan. A selected company is presented in the project study and a specific marketing plan is created based on the marketing situational analysis, including the design of its implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bjq7v/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOZILKOVÁ, Adéla. \textit{Strategický marketing včetně projektové studie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/uh7hmv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová