Strategický marketing včetně projektové studie – Bc. Adéla Svozilková
Bc. Adéla Svozilková
Bakalářská práce
Strategický marketing včetně projektové studie
Strategic marketing including project study
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navržení vhodného marketingového plánu pro společnost „Už to neřeším“. V teoretické části jsou popsány klíčové aspekty strategického marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V projektové studii je představena vybraná společnost a na základě marketingové situační analýzy je vytvořen konkrétní marketingový plán včetně návrhu jeho realizace, kontroly i vyhodnocení.Abstract:
The main goal of the Bachelor thesis is to create an appropriate marketing plan for the company „Už to neřeším“. The teoretical section describes the key aspects od strategic marketing and the process of making a marketing plan. A selected company is presented in the project study and a specific marketing plan is created based on the marketing situational analysis, including the design of its implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bjq7v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová