Karolina Kůtová

Bachelor's thesis

Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky

Typology of consumer in the tea market, as a brand characteristic
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma "Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky" se zabývá charakteristikou spotřebitelů jednotlivých značek čaje a jejich nákupním chováním. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá důležitostí segmentace trhu, nákupních chováním, typologií spotřebitele a tvorbou marketingového výzkumu. V praktické části je …more
Abstract:
The Bachelor Thesis entitled " Typology of consumer in the tea market, as a brand characteristic" characterizes tea consumers of various brands and their consumer behavior. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part presents the importance of market segmentation, consumer behavior, consumer typology and methodology of marketing research. The practical part focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2015
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Marie Tolarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45315

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management