Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky – Karolina Kůtová
Karolina Kůtová
Bachelor's thesis
Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
Typology of consumer in the tea market, as a brand characteristic
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma "Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky" se zabývá charakteristikou spotřebitelů jednotlivých značek čaje a jejich nákupním chováním. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá důležitostí segmentace trhu, nákupních chováním, typologií spotřebitele a tvorbou marketingového výzkumu. V praktické části je …moreAbstract:
The Bachelor Thesis entitled " Typology of consumer in the tea market, as a brand characteristic" characterizes tea consumers of various brands and their consumer behavior. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part presents the importance of market segmentation, consumer behavior, consumer typology and methodology of marketing research. The practical part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45315
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Marie Tolarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45315
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Typologie spotřebitelů při nákupu vánočních dárků
Tereza Lichtblauová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Květoslav Korf -
Consumer Behavior
Rauf Mammadov -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování
Lucie Heřmánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Věra Mouchová -
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Pavla Špinlerová