Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let) – Bc. Eva Holíková
Bc. Eva Holíková
Diplomová práce
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Marketing communication of cultural activities of the Municipal Cultural Centre Třebíč with focus on students (15-26 years)
Anotace:
Diplomová práce je věnována marketingové komunikaci Městského kulturního střediska Třebíč, konkrétně jeho kulturních činností. Cílem práce je analýza nového potencionálního segmentu, tedy studentů ve věku 15-26 let a následné návrhy řešení marketingové komunikace vůči této cílové skupině. Teoretická část popisuje marketing kulturních organizací, jeho management, trendy a nástroje. Dále je představena …víceAbstract:
The thesis is dedicated to the marketing communication of the Municipal Cultural Centre in Třebíč, specifically their cultural activities. The aim of the thesis is the analysis of a new po-tential segment, i.e., students aged 15-26 years and the subsequent solution of marketing communication towards this target group. The theoretical part describes the marketing of cultural organizations, its management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fcow1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Městské kulturní středisko ve Stříbře
Šárka JÄGEROVÁ -
Využití finančního a nákladového controllingu v příspěvkové organizaci Městské kulturní středisko
Aneta Marková -
Projekt transformace příspěvkové organizace Městské kulturní středisko Holešov na jinou právní formu
Dana NEVŘALOVÁ -
Kulturní život v Polné a okolí
Eliška Kotrbová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová