Bc. Eva Holíková

Diplomová práce

Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)

Marketing communication of cultural activities of the Municipal Cultural Centre Třebíč with focus on students (15-26 years)
Anotace:
Diplomová práce je věnována marketingové komunikaci Městského kulturního střediska Třebíč, konkrétně jeho kulturních činností. Cílem práce je analýza nového potencionálního segmentu, tedy studentů ve věku 15-26 let a následné návrhy řešení marketingové komunikace vůči této cílové skupině. Teoretická část popisuje marketing kulturních organizací, jeho management, trendy a nástroje. Dále je představena …více
Abstract:
The thesis is dedicated to the marketing communication of the Municipal Cultural Centre in Třebíč, specifically their cultural activities. The aim of the thesis is the analysis of a new po-tential segment, i.e., students aged 15-26 years and the subsequent solution of marketing communication towards this target group. The theoretical part describes the marketing of cultural organizations, its management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta