Ing. Lucie Dostálová

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Choceňská mlékárna, s.r.o.

Customer Relationship Management in company Choceňská mlékárna, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá základními teoretickými pojmy CRM, důvody zavádění a vlivem na samotnou firmu, konkurenci a zákazníky. Druhá část pak analyzuje současný stav ve společnosti Choceňská mlékárna s.r.o., shrnuje a navrhuje poznatky na zlepšení situace.
Abstract:
The bachelor thesis is dealing with the customer relationship management. It contains two parts. The first part focuses primary objective theoretic notions CRM, reasons loading and influence over the company, competition and customers. The second part analyses state of the company Choceňská mlékárna, Ltd, summarises and suggests piece of knowledge on improvement situation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2009
  • Supervisor: Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dostálová, Lucie. Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Choceňská mlékárna, s.r.o.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní