Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Choceňská mlékárna, s.r.o. – Ing. Lucie Dostálová
Ing. Lucie Dostálová
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Choceňská mlékárna, s.r.o.
Customer Relationship Management in company Choceňská mlékárna, s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá základními teoretickými pojmy CRM, důvody zavádění a vlivem na samotnou firmu, konkurenci a zákazníky. Druhá část pak analyzuje současný stav ve společnosti Choceňská mlékárna s.r.o., shrnuje a navrhuje poznatky na zlepšení situace.Abstract:
The bachelor thesis is dealing with the customer relationship management. It contains two parts. The first part focuses primary objective theoretic notions CRM, reasons loading and influence over the company, competition and customers. The second part analyses state of the company Choceňská mlékárna, Ltd, summarises and suggests piece of knowledge on improvement situation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
- Vedúci: Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dostálová, Lucie. Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Choceňská mlékárna, s.r.o.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová