Marketingová komunikace sportovního klubu Brno Sígrs – Miloň Mlčák
Miloň Mlčák
Bakalářská práce
Marketingová komunikace sportovního klubu Brno Sígrs
Marketing communication of sports club Brno Sígrs
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci sportovního klubu Brno Sígrs, a sice se zaměřením na využití sociálních sítí jako na jeden z komunikačních nástrojů. Práce popisuje pomocí výsledků dotazníkového šetření, kolik času tráví respondenti na jednotlivých sociálních sítích a jaké příspěvky preferují. Cílem práce je navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of the Brno Sígrs sports club, focusing on the use of social networks as one of the communication tools. Using the results of a questionnaire survey, the thesis describes how much time respondents spend on individual social networks and what posts they prefer. The aim of the work is to propose appropriate measures to improve the organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Patrik Kubát, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová