Tomáš Svačina

Master's thesis

Intence dospělých nechat se očkovat proti klíšťové meningoencefalitidě v kontextu marketingové komunikační strategie

Intention of adults to get vaccinated against Tick-Borne Encephalitis in context of marketing communication strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá ochotou se nechat očkovat proti klíšťové me-ningoencefalitidě, též klíšťové encefalitidě. Hlavním cílem práce je porozumět postojům a motivům ochoty jedinců od 35 let věku nechat se očkovat proti klíš-ťové meningoencefalitidě (KME) v souvislosti s nastavením marketingové ko-munikační strategie farmaceutické společnosti tak, aby bylo efektivně dosaženo cílů takové společnosti …more
Abstract:
This thesis focuses on willingness to get vaccinated against Tick-Borne Encephalitis. The main goal of this thesis is to understand attitudes and motives of 35 years and older adults‘ willingness to get vaccinated against Tick-Borne Encephalitis (TBE) in context of pharmaceutical company‘s marketing communication strategy settings so the goals of such company are reached effectively and thus to determine …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2024
  • Supervisor: Peter Pažitný
  • Reader: Lucie Sára Závodná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94500