Přístupy k jedincům s ADHD ve škole a v rodině – Bc. Marcela Škrabalová, DiS.
Bc. Marcela Škrabalová, DiS.
Bakalářská práce
Přístupy k jedincům s ADHD ve škole a v rodině
Attitudes to persons with ADHD at the school and in the family
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací a chováním dětí se syndromem ADHD. Je zaměřená na přístup k danému jedinci ze strany rodiny i školy. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První, se zabývá vznikem, příčinou, diagnostikou a možnou terapii syndromu ADHD. Druhá, popisuje možné projevy u dětí s ADHD, rady a zásady, jak s nimi komunikovat a vycházet. Praktická část zkoumá projevy dvou dětí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the communication and behavior of children with the ADHD syndrome. It is focused on the approach towards a specific person by the family and the educational institution. The theoretical part is divided in two chapters. First one deals with origin, source, diagnostics, and possible therapy of ADHD syndrome. Second one describes possible manifestations by children with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rfsym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Syndrom hyperaktivity ADHD v předškolním a mladším školním věku
Dagmar LENGSFELDOVÁ -
Syndrom hyperaktivity - ADHD
Petra Koláčková -
Syndrom hyperaktivity, ADHD
Hana Rotková