Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele – Tomáš Děd
Tomáš Děd
Bakalářská práce
Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele
Influence of marketing instore communication on consumer buying behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové instore komunikace na nákupní chování spotřebitele. Cílem práce je zjistit, do jaké míry ovlivňuje komunikace v rámci druhotných umístění nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Práce je zaměřena na spotřebitele obchodní společnosti Albert s.r.o.. Zvolené téma je řešeno pomocí pozorování, dotazníkového šetření a analýzy. Data jsou zpracována primárně …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of marketing instore communication on consumer buying behaviour. The thesis aims to find out to what extent the communication within the secondary placement influences the consumer's decision-making process. It is focused primarily on the consumers of company Albert s.r.o. The chosen topic was dealt with observation, questionnaire survey and analysis. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75834
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Využití ArcGIS Survey123 v projektové výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Vlastimil Novák -
Externalities and corruption: survey experiment
Artem Bolotov