Analyse de l'efficacité des activités de marketing de la ville de Lipník nad Bečvou en République tchéque – Kateřina KROČILOVÁ
Kateřina KROČILOVÁ
Bakalářská práce
Analyse de l'efficacité des activités de marketing de la ville de Lipník nad Bečvou en République tchéque
Analysis of marketing activities of a town Lipník nad Bečvou in Czech Republic
Abstract:
The thesis consists of two main parties, a theoretical part and an analytical part. The teoretical part explains the basics of marketing, marketing activities, strategic marketing phases and communication marketing instruments. In the analytical part, we present the town Lipník nad Bečvou and we analyse the marketing activities of this town. Thanks to the evaluation of the resultats of the SWOT analysis …víceAbstract:
Le mémoire de licence consiste de deux parties principales, une partie théorique et une partie analytique. La partie théorique explique les notions de base, telles que le marketing, les activités du marketing, les étapes du marketing stratégiques et les outils de communication marketing. Dans la partie analytique, nous présentons la ville Lipník nad Bečvou elle-meme et puis nous analysons les activités …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROČILOVÁ, Kateřina. \textit{Analyse de l'efficacité des activités de marketing de la ville de Lipník nad Bečvou en République tchéque}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/uieocl/.
Jak správně citovat práci
KROČILOVÁ, Kateřina. Analyse de l'efficacité des activités de marketing de la ville de Lipník nad Bečvou en République tchéque. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva