Natálie Brustmannová

Bakalářská práce

Marketing vybrané neziskové organizace

Marketing of selected non-profit organization
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav marketingu v neziskové organizaci Voříškov z.s. s důrazem na online komunikaci pomocí sociálních sítí a na základě získaných dat následně navrhnout kroky ke zlepšení. V teoretické části jsou definovány pojmy jako neziskový sektor a nezisková organizace, dále je rozebrán marketing neziskových organizací a online marketing se zaměřením na sociální sítě. V praktické …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the state of marketing in the non-profit organization Voříškov z.s. with an emphasis on online communication using social networks and, based on obtained data, to propose steps for improvement. The theoretical part discusses topics such as the non-profit sector, non-profit organizations, marketing of non-profit organizations, and online marketing with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Petr Bartoš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93283