Marketing vybrané neziskové organizace – Natálie Brustmannová
Natálie Brustmannová
Bakalářská práce
Marketing vybrané neziskové organizace
Marketing of selected non-profit organization
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav marketingu v neziskové organizaci Voříškov z.s. s důrazem na online komunikaci pomocí sociálních sítí a na základě získaných dat následně navrhnout kroky ke zlepšení. V teoretické části jsou definovány pojmy jako neziskový sektor a nezisková organizace, dále je rozebrán marketing neziskových organizací a online marketing se zaměřením na sociální sítě. V praktické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the state of marketing in the non-profit organization Voříškov z.s. with an emphasis on online communication using social networks and, based on obtained data, to propose steps for improvement. The theoretical part discusses topics such as the non-profit sector, non-profit organizations, marketing of non-profit organizations, and online marketing with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Petr Bartoš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová