Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2 – Ing. Tomáš Zavoral
Ing. Tomáš Zavoral
Bachelor's thesis
Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2
Analysis of Telefónica O2 partner loyalty program
Anotácia:
Práce pojednává o problematice věrnostních programů. V první části práce je představen obecný pohled na problematiku podpory prodeje. Dále pak přibližuje současné trendy v oblasti věrnostního marketingu a upozorňuje na nedostatky současných věrnostních programů. V druhé části analyzuje program O2 Extra výhody. Na základě této analýzy pak formuluje návrh na vybudování nového typu věrnostního programu …viacAbstract:
The topic of this thesis is loyalty programs. In the first part, general overview on sales promotion is given. In following part, this thesis brings closer look at contemporary trends in the area of loyalty marketing and points out some weak spots of current loyalty programs. In the second part, “O2 Extra výhody” loyalty program is analysed. Based on the previous analysis, recommendations for building …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wjkiz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša -
Podpora prodeje věrnostním programem
Adam Potůček -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka