Ing. Tomáš Zavoral

Bachelor's thesis

Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2

Analysis of Telefónica O2 partner loyalty program
Anotácia:
Práce pojednává o problematice věrnostních programů. V první části práce je představen obecný pohled na problematiku podpory prodeje. Dále pak přibližuje současné trendy v oblasti věrnostního marketingu a upozorňuje na nedostatky současných věrnostních programů. V druhé části analyzuje program O2 Extra výhody. Na základě této analýzy pak formuluje návrh na vybudování nového typu věrnostního programu …viac
Abstract:
The topic of this thesis is loyalty programs. In the first part, general overview on sales promotion is given. In following part, this thesis brings closer look at contemporary trends in the area of loyalty marketing and points out some weak spots of current loyalty programs. In the second part, “O2 Extra výhody” loyalty program is analysed. Based on the previous analysis, recommendations for building …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní