Let’s player jako nová forma marketingové komunikace – Pavel Marcinka
Pavel Marcinka
Bakalářská práce
Let’s player jako nová forma marketingové komunikace
Let’s Player as a New Form of Marketing Communication
Anotace:
Tématem této práce je let´s player. Hlavním cílem této práce je představit let´s playera jako novou formu marketingové komunikace a objevit jeho marketingový potenciál. Tohoto jsem se snažil dosáhnout užitím analýzy elektronického dotazníku a dostupných sekundárních dat. Díky této analýze jsem byl schopen dospět k závěru, že tato forma komunikace může výt využita některými organizacemi. Dalším výsledkem …víceAbstract:
Subject of this work is a let´s player. The main goal of this work is to introduce the let´s player as a new form of marketing communication and discover its marketing potential. I was trying to achieve this by using analysis of electronic survey and available secondary data. Thanks to this analysis i was able to come to conclusion that this form of communication could be used by some organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová