Pavel Marcinka

Bakalářská práce

Let’s player jako nová forma marketingové komunikace

Let’s Player as a New Form of Marketing Communication
Anotace:
Tématem této práce je let´s player. Hlavním cílem této práce je představit let´s playera jako novou formu marketingové komunikace a objevit jeho marketingový potenciál. Tohoto jsem se snažil dosáhnout užitím analýzy elektronického dotazníku a dostupných sekundárních dat. Díky této analýze jsem byl schopen dospět k závěru, že tato forma komunikace může výt využita některými organizacemi. Dalším výsledkem …více
Abstract:
Subject of this work is a let´s player. The main goal of this work is to introduce the let´s player as a new form of marketing communication and discover its marketing potential. I was trying to achieve this by using analysis of electronic survey and available secondary data. Thanks to this analysis i was able to come to conclusion that this form of communication could be used by some organizations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Vojtěch Klézl

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod