Uplatnění psychologie v marketingu – Bc. Hana Skarbinová
Bc. Hana Skarbinová
Diplomová práce
Uplatnění psychologie v marketingu
The application of psychology in marketing
Anotace:
Tématem této diplomové práce je využití psychologie jako nepostradatelného nástroje v oboru marketingu a to zejména v marketingové komunikaci. Zde je způsob integrace a aplikace psychologických prvků rozhodující pro budoucí chování a rozhodování spotřebitelů. Následují nejvyužívanější druhy marketingových strategií s konkrétním nasazením prvků psychologického působení. Současná digitální doba a rozvoj …víceAbstract:
The subject of this Master’s thesis is the application of psychology as a neccesary tool in the field of marketing especially in marketing communication. The integration and application of psychological elements is decisive in understanding the future behavior and decision making of consumers. The most useful kinds of marketing strategies with actual application of psychological elements are following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/yxb4o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKARBINOVÁ, Hana. \textit{Uplatnění psychologie v marketingu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/uj4avn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová